Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Koprzywnicy
spacer doliną starej Koprzywianki operacja KOPRZYWIANKA Koprzywnickie Bziuki - wpis na Listę Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego Dożynki Gminne Rowerowa Koprzywnica Grupa Historyczno-Ekspolracyjna Wisła Spacer trasami nordicowymi. Zespół Ludowy Powiślanie Zespół Pieśni i Tańca Mali Powiślanie Bziuki Bziuki Operacja Koprzywianka #3 Operacja Koprzywianka #3 Stroiki świąteczne Ferie dla najmłodszych Spektakl mikołajkowy świąteczne animacje Eliminacje gminne - Młodzież Zapobiega Pożarom

Trasa Nordic Walking - 5 km

Utworzono dnia 06.09.2023, 19:37

Koprzywnica z perspektywy krajobrazu pól, miasta, starej rzeki oraz wody. Trasa ok. 5 km czas ok. 45 min

Początek trasy to zalew w Koprzywnicy, wędrówkę zaczynamy od wieży widokowej i idziemy w kierunku starego młyna. Na ul. Krakowskiej skręcamy w lewo i wzdłuż chodnika kierujemy się w stronę figury z krzyżem. Obok figury skręcamy w lewo i drogą polną wchodzimy do niewielkiego wąwozu. Droga prowadzi do masztów telekomunikacyjnych. Dalej skręcamy w prawo i kierujemy się w dół w kierunku przejścia dla pieszych przy ul. Krakowskiej. Ulicą Armii Krajowej poprzez most na rzece Koprzywiance podążamy w kierunku ul. Sandomierskiej, gdzie skręcamy w lewo do doliny starej rzeki. Wychodzimy w górę, w kierunku ul. Klasztornej, potem przez koprzywnicki rynek udajemy się w kierunku zalewu, gdzie kończymy trasę.